wtorek, 25 września 2012

cut cut cut !!! :)

Witajcie. Dłuższą chwile nic nie pisałam, ale przeprowadzka pochłania sporo czasu. Jestem teraz oficjalnie mieszkanką Poznania. Dziś myślałam długo nad tym co chciałabym Wam zaprezentować. Zdecydowałam się na bluzkę z ćwiekami:) Znalazłam ją oczywiście w second handzie, gdzie ostatnio kupuję większość rzeczy. Właśnie w takich miejscach można znaleźć prawdziwe skarby ! Bluzka prezentuje się tak : 
Aktualnie ćwieki znajdują się na obu ramionach. Z bluzki odcięłam rękawy, jeden był lekko porwany, ale myślę, że efekt jest niczego sobie.
Na dole rozcięłam ją, wycięłam spory kawałek, co dało mi możliwość związania jej u dołu.
Tak wyglądają ćwieki na ramieniu :)
Dodatkowo wycięłam ją jeszcze na dekolcie, żeby krojem dopasować do całej reszty. Myślę, że całość prezentuje się nienagannie :) Co myślicie?

1 komentarz:

  1. bardzo fajnie .! Podobają mi się takie rockowe koszulki ;))


    zapraszam do mnie na konkurs z Renee ;)

    OdpowiedzUsuń